skip to Main Content

فروش کوره القایی آلومینیوم با کیفیت بالا و قیمت کم + مشاوره رایگان

فروش کوره القایی آلومینیوم با کیفیت بالا و قیمت کم + مشاوره رایگان

اگر به دنبال خرید کوره القایی آلومینیوم برای ذوب آلیاژهای مختلف آن هستید حتماً این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. ذوب آلومینیوم و آلیاژهای آن فرآیندی پیچیده، پردردسر و نیازمند مطالعه دقیق است. کوچکترین اشتباه در این فرآیند سرمایه شما را هدر داده و مشتری را ناراضی می کند. ازطرفی با وجود مشتریان فراوان، ذوب و فروش انواع آلیاژهای آلومینیوم در ایران کمتر انجام شده است! اما دیگر این کار آنچنان سخت نیست!!  باور کنید فعالیت در زمینه تولید انواع آلیاژهای کمیاب آلومینیوم در ایران می‌تواند سودآوری خوبی برای شما داشته باشد. آیا برای پولدار شدن حاضر هستید؟

بهترین وسیله برای ذوب آلومینیوم کوره القایی است.

از زمان‌های گذشته آلومینیوم را به وسیله انواع مختلفی کوره ذوب می کردند. اغلب آلیاژهای آلومینیوم در دمای بالاتر از ۷۰۰ درجه سانتی گراد ذوب می شوند و ساختار نهایی بستگی شدیدی به دمای ذوب دارد. اینکه کوره شما تا چه دمایی  می تواند ذوب را گرم کند اهمیت بالایی دارد.

کوره های مشعلی جزو اولین کوره های بودند که آلومینیوم با آنها ذوب می شد. ایران نیازمند تامین گاز زیاد و تجهیزات بزرگ هستند و آلودگی بسیاری به همراه دارند. کوره های المنتی نیز مصرف برق بسیار بالایی داشته و کیفیت ذوب در آنها بالا نیست.

اما  با معرفی کوره های القایی فرایند ذوب آلومینیوم و آلیاژهای آن بسیار ساده تر شد.  این کوره‌ها اغلب بسیار کوچکتر بوده و مصرف برق کمتری دارند. قیمت آنها بسیار کمتر بوده و کار با آنها عملاً ساده تر است. همچنین به علت هم خوردن ذاتی مذاب در این نوع کوره ها کیفیت ذوب بسیار بالاتر است.


یک نمونه کوره القایی ذوب آلومینیم کوچک

آیا فقط با خرید یک کوره القایی می توانم شروع کنم؟

خیر. پس چه چیز دیگری نیاز دارم؟  باید گفت که هر آلیاژ دستورالعمل ذوب منحصر به فرد خود را دارد. باید ببینید قصد ریختن  چه آلیاژی را دارید. سپس در منابع علمی و فنی به دنبال دستورالعمل ذوب ریزی آن گشته و بهترین روش را برای خود بیابید. برای مثال نکات مهم عمومی در یک ذوب ریزی بعضاً گیج کننده می‌شود:

اما شما نیازی نیست نگران باشید! ما در اینجا پس از خرید هم کنار شما خواهیم ماند. شما هنگام تولید تنها نیستید. 

به خودتان مطمئن باشید و با قدرت آغاز کنید.

مراکز فروش کوره القایی آلومینیم کجاست؟

فروشنده های کوره القایی ذوب آلومینیم به دو دسته عمده تقسیم میگردند: تولید کننده ها و واسطه ها. واضح است که خرید مستقیم از تولید کننده و کارخانه ها به مراتب مطمئن تر و ازران تر از خرید از طریق واسطه هاست. متاسفانه در ایران واسطه ها عموماً بدون افزودن هیچ ارزشی به خرید، قیمت را اندکی بالاتر برده تا از این معامله سودی برده باشند.

دسته دیگر وارد کنندگان تجهیزات کوره القایی هستند. در کل عموماً افراد آنچه دارند را تبلیغ میکنند و کمتر جائی هست که به طور جامع تمامی برند ها را بفروشد و راهنمایی درست و کاملی در خرید به مشتری ارائه دهد.

اما همه این گونه نیستند . برخی واسطه ها یا بروکرها عموماً برای به نتیجه رساندن یک معامله تلاش می کنند تا بهترین محصول به دست مشتری آنها برسد. واسطه ها در صورت مشاوره دقیق و حرفه ای و ایجاد ارزش افزوده در خرید از طریق ارائه اطلاعات جامع و صحیح از چگونگی تجربه یک خرید موفق می توانند قلب مشتری ها را از آن خود کنند! مرکز تخصصی «کوره ها» به عنوان تخصصی ترین واسطه فروش انواع کوره صنعتی در ایران آماده است تا بهترین محصول را مطابق با نیاز شما با قیمت کارخانه در اختیار شما قرار دهد.

هدف ما ارتقاء کیفیت فروش و سطح خدمات تخصصی در زمینه فروش انواع کوره های صنعتی است و در این راه در کنار تولید کننده و خریدار خواهیم ماند. سود ما در اعتماد مشتری و تولید کننده است.

شما مجبور نیستید کوره القایی خود را از ما بخرید، اما…

با خربد کردن از «کوره ها» ارزش افزوده فراوانی نصیب شما خواهد شد؛ مزیت های ما در فروش کوره القایی ذوب آلومینیم:

  • فروش با قیمت تولید کننده و کارخانه
  • ارائه مشاوره رایگان علمی و تخصصی در خرید و پس از آن
  • ارتباط با تمام تولید کنندگان و وارد کنندگان و هدایت شما به مناسب ترین محصول مورد نیاز
  • سرعت بالا در پاسخگوئی و پیگیری؛ ما همواره بر خط هستیم.
  • مشاوره پس از خرید در تأمین مواد اولیه و یا روش تولید تا ۶ ماه به صورت رایگان. پس از آن هم شما را تنها نخواهیم گذاشت و با پرداخت هزینه ای ناچیز همواره در کنارتان می مانیم.

سود خوبی در انتظار شماست. فرصت را از دست ندهید

ایجاد یک کسب و کار شخصی سه چیز لازم دارد: سرمایه، انگیزه و دانش. اگر دوتای اول را دارید نگران سومی نباشید. با خرید یک کوره القایی آلومینیم وارد صنعت تولید آلیاژ ها و قطعات آلومینیمی شده و بدون دغدغه کسب درآمد کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید کوره القایی آلومینیم با ما تماس بگیرید.

محمد طلایی زاده (دکتری مهندسی متالورژی از دانشگاه تهران)

۰۰۱۱۲۲۳۳۴۴

This Post Has 4 Comments
  1. بادرود واحترام من یک کوره القای آلومینیوم ۱۰۰کیلو باشه اولا چقدر برق باید داشته باشیم بعد قیمت چند هست درصورت امکان دسته دوم باشه خیلی بهتر هست ممنون از راهنمایتان ۰۹۱۲۱۵۰۵۳۴۲

  2. سلام من یک کوره آلومینیوم کوچک احتیاج دارم دوست عزیز میخوام با یک دستگاه خانگی شروع کنم لطفا راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + چهار =

Back To Top